duminică, 22 august 2010

Becali: "Ilie mi-a spus să stau liniştit, dar nu credeam! Asta e Steaua pe care o visam!"

Posted on 22:18 by Cioara Andrei


Gigi Becali exultă după victoria zdrobitoare obţinută de Steaua la Vaslui şi spune că echipa construită de Piţurcă şi modelată de Ilie Dumitrescu se apropie foarte mult de ceea ce îşi doreşte. Becali spune că Mihai Răduţ a făcut ca absenţa căpitanului Bănel Nicoliţă să treacă neobservată şi l-a lăudat pe Cristi Tănase pentru modul care a jucat.

"Asta e Steaua pe care o visez. Absenţa lui Bănel nici nu s-a simţit. Ilie îmi spunea aseară: 'Stai liniştit! Îţi spun să stai liniştit că va fi bine'. Mă bucur pentru el că a câştigat cu 3-0, acum să vedeţi cum vor face suporterii. Are trei victorii din trei meciuri şi sistemul lui începe să se lege.

I-am spus lui Surdu că va da gol, dar nu mă aşteptam să câştigăm cu 3-0. Tănase a dat pasă de gol, a jucat bine. Jucătorilor de valoare trebuie să le dai responsabilităţi
", a declarat Becali la Sport.ro.


sursa: ProSport

Response to "Becali: "Ilie mi-a spus să stau liniştit, dar nu credeam! Asta e Steaua pe care o visam!""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare