duminică, 22 august 2010

Surdu: "Noi ne-am făcut meciul uşor! I-am dedicat unul dintre goluri lui Bănel"

Posted on 22:21 by Cioara Andrei


Romeo Surdu, autorul unei "duble" în meciul cu FC Vaslui, spune că Steaua a reuşit să se impună deoarece jucătorii au aplicat în teren sfaturile primite de la Ilie Dumitrescu. Atacantul Stelei i-a dedicat unul dintre goluri lui Bănel Nicoliţă, cel care nu trece prin cea mai roz perioadă.

"A fost un meci destul de greu, dar noi ni l-am făcut uşor. Ilie ne-a spus că trebuie să ieşim învingători de pe teren. Am reuşit să înscriem în prima repriză, iar în a doua a venit acel gol în care pasele au curs ca pe calculator.

Unul din goluri i l-am dedicat lui Bănel. El este căpitanul şi prietenul nostru şi vrem să-l ajutăm să ajungă la forma lui. Unuii jucători se resimt după programul aglomerat, dar trebuie să mergem înainte. La Zurich va fi un meci dificil, dar sper să marcăm acolo. Dacă reuşim, cu siguranţă tranşăm şi calificarea", a declarat Romeo Surdu la DigiSport, în cadrul emisiunii Fanatik Show.


sursa: ProSport

Response to "Surdu: "Noi ne-am făcut meciul uşor! I-am dedicat unul dintre goluri lui Bănel""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare