duminică, 22 august 2010

Dan Petrescu e alături de Dumitrescu: "Sper să stea mult la Steaua, deşi ar fi un miracol"

Posted on 18:44 by Cioara Andrei


Dan Petrescu s-a reîntors în România după 8 luni de zile petrecute pe pământ rusesc. "Bursucul" a ţinut să fie prezent la ziua ficei sale, Jennifer, după cara va pleca din nou în Rusia, acolo unde spune că are foarte mult de muncă cu echipa sa, Kuban Krasnodar. Plecat de Unirea Urziceni, Petrescu spune că regretă situaţia echipei pe care a făcut-o campioană. Fostul jucător al lui Chelsea şi-ar dori să-i ajute pe ialomiţeni, însă susţine că abia la anul ar putea cumpăra jucător de la Urziceni.

"Deocamdată mergem bine în Rusia, am avut şapte victorii la rând, nu e uşor într-o ligă atât de puternică. E clar că suferă comunicarea, nu ne înţelegem aşa de bine, dar după 8 luni mă cunosc şi ei mai bine, îi cunosc şi eu mai bine şi parcă echipă joacă mai bine în returul de campionat. Îmi pare rău de situaţia de la Urziceni. Îmi doresc jucători de acolo, dar acum nu putem cumpără, poate la anul, dacă vom reuşi să promovăm"

Dan Petrescu susţine că vorbeşte foarte des cu noul antrenor al Stelei, Ilie Dumitrescu, pe care îl încurajează şi îl susţine: "Ţin mereu legătură cu Ilie Dumitrescu, îl încurajez, sper să aibă viaţă cât mai lungă în Ghencea pentru că cine stă acolo mult, e chiar un miracol, până acum nu a reuşit nimeni asta. Sper din tot sufletul că va sta mult la Steaua pentru că ştiu că el iubeşte acest club cu adevărat", a declarat Dan Petrescu la Sport.ro.


sursa: ProSport

Response to "Dan Petrescu e alături de Dumitrescu: "Sper să stea mult la Steaua, deşi ar fi un miracol""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare