sâmbătă, 21 august 2010

Dinamo, 18 goluri în 5 etape! Andone: "Dacă rezolvăm problemele din apărare, ne batem la titlu"

Posted on 20:04 by Cioara Andrei


Dinamo a făcut o partidă excelentă în deplasarea de la Târgu Mureş, jucătorii pregătiţi de Ioan Andone reuşind să marcheze şase! goluri, patru dintre ele fiind înscrise în inferioritate numerică. Ioan Andone s-a declarat mulţumit de prestaţia elevilor săi, dar a ţinut să precizeze că Dinamo poate emite pretenţii la titlu doar în cazul în care problemele din faza defensivă vor fi rezolvate. "Un meci frumos, spectaculos, am avut şi şansa multă, trebuie să rezolvăm problemele din apărare. Sunt norocos că am jucători pe bancă care pot decide un joc.

În repriza a doua am profitat de relaxarea celor de la Tg. Mureş. Am avut emoţii, mă simţ bine că am reuşit să marcăm atâtea goluri. Şi pentru fani asta e un lucru frumos. Dacă rezolvăm faza de apărare, atunci ne înscriem la lupta pentru titlu. Nu ne-a picat bine ieşirea din Europa
", a spus Ioan Andone la Digi Sport.


sursa: ProSport

Response to "Dinamo, 18 goluri în 5 etape! Andone: "Dacă rezolvăm problemele din apărare, ne batem la titlu""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare