sâmbătă, 21 august 2010

Liviu Ganea: "Am avut emoţii la 2-1, dar e bine că marcăm mult"

Posted on 20:11 by Cioara Andrei


Marcatorul celui de-al treilea gol al partidei Tg. Mureş - Dinamo, scor 2-6, Liviu Ganea a spus că alb-roşii au tremurat un pic la 2-1, mai ales că jucau cu un om în minus după eliminarea lui Moţi. "A fost destul de greu pentru că am jucat în 10 încă din prima repriza. Suntem o echipă care marchează foarte mult. Am avut emoţii la 2-1, dar până la urmă am reuşit să ne impunem. Nu e bine că am ieşit din Europa League, dar acum nu ne-a mai rămas decât să ne luptăm pentru titlu în Liga I.", a spus Liviu Ganea la DigiSport.


sursa: ProSport

Response to "Liviu Ganea: "Am avut emoţii la 2-1, dar e bine că marcăm mult""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare