luni, 30 august 2010

REZUMAT VIDEO: Dinamo - U Cluj 3-4

Posted on 09:30 by Cioara Andrei




"U" Cluj a provocat aseară surpriza, după ce a răpus Dinamo chiar în "Groapă", cu 4-3! Principalul "vinovat", Claudiu Niculescu, cel care a marcat de două ori şi a oferit o pasă decisivă pentru un coechipier.

Claudiu Niculescu a fost civilizat cu fosta sa echipă doar în primul sfert de oră, când, în stilu‑i caracteristic, nici nu s-a mişcat prea mult pe teren. A avut nevoie doar de-o lovitură liberă, pe care a executat-o magistral, gen Ilie Dumitrescu la primul gol cu Argentina, în '94. Fanii de la tribuna a II-a deja conturaseră scenariile fataliste: "E blat de pariuri. 1 pauză, 2 final". Favoriţii însă le-au închis gura rapid. "Prinţul" Cristea a ameţit apărarea adversă, după care a marcat cu un şut plasat din afara careului (min. 22), iar apoi Torje a reluat cu capul în plasă o minge centrată perfect de Niculae, care făcuse un efort remarcabil pentru a intercepta mingea (min. 25). Dinamo era deja în cărţi, dar jocul nu convingea.

A ieşit circ total!

Fără să forţeze prea tare, oaspeţii au revenit rapid, iar mult mai mari probleme decât Andone părea să aibă tabela de marcaj, care devenea neîncăpătoare. În minutul 32, Lemnaru şi-a "curentat" şi el fosta echipă, când a reluat simplu o centrare a lui Delgado. Mijlocaşul dreapta nu s-a astâmpărat şi a marcat şi el patru minute mai târziu, după ce fusese lăsat singur cu Naumovski, dintr-o pasă sclipitoare a lui Claudiu Niculescu.

"Clau-gol-gol"

Pauza nu a adus nimic bun pentru Dinamo, pentru că la cât de amorţiţi au părut în prima repriză, "câinii" probabil n-ar fi putut fi treziţi nici măcar de un discurs moralizator cu tema: "Bă, eu sunt Andone, nu vă bateţi joc de mine!". Parcă puţini mai decişi, dar deloc înfricoşători, dinamoviştii au tot atacat sub ameninţarea jocului pasiv, apropo de handbal, iar Matache devenise un simplu grădinar care culegea din careul mic mingile anemice trimise de alb-roşii. În minutul 59, plictisit probabil de atâtea plimbări pe la mijlocul terenului, Claudiu Niculescu a mai intrat o dată în careul fostei sale echipe. Panică? Deloc! Pe Goian şi Garat nu-i sperie nimic, nici măcar al doilea gol al lui Claudiu.

Au urmat, bineînţeles, fluierături, huiduieli, banderole aruncate pe jos (Niculae a fost "ovaţionat" de parcă ar fi jucat în alb-negru) şi cam atât. Dănciulescu, cel care fusese primit cu căldură de public, şi-a epuizat şi el rapid capitalul de imagine când a irosit o şansă bună. Cam atât despre Dinamo, care, concluzionând, nu are apărare, nu are mijloc şi nici atac. Doar iluzii ca ale copiilor nevoiaşi ce vor să ajungă la Disneyland.

A dat două goluri, dar plânge

Cu lacrimi în ochi la sfârşitul partidei, Claudiu Niculescu le-a transmis foştilor săi colegi de la Dinamo să fie puternici, pentru că înfrângerea cu "U" Cluj a fost doar un accident.

Cum e să joci împotriva echipei de suflet?
E foarte greu. Nici nu reuşesc să-mi găsesc cuvintele. Un ochi râde, altul plânge, dar am demonstrat că sunt un fotbalist profesionist.

A greşit vestiarul!

Nu ai greşit vestiarul?
Ba da, sunt zece ani petrecuţi aici. Am făcut un pas în vestiarul lui Dinamo, după care mi-am adus aminte unde joc. Şi pe teren m-am îndreptat înspre banca de rezerve a lui Dinamo.

Cum a fost săptămâna dinaintea meciului?
Grea, infernal de grea, însă mi-am dorit să joc, pentru a nu da ocazia să se comenteze pe marginea acestui subiect.

Are Dinamo puterea să câştige titlul?
Da, sunt sigur. Această înfrângere a fost doar un accident, noi am avut mult noroc. Ei au ratat foarte multe ocazii, iar noi am înscris. Îmi pare rău pentru ei, le transmit că-i iubesc, dar acesta este fotbalul.

2 mii de euro a fost prima promisă de Florian Walter jucătorilor ardeleni pentru o victorie în "Ştefan cel Mare"
Nemulţumit de faptul că a fost schimbat, Marius Niculae a aruncat banderola, lui Dănciulescu fiindu-i oferită alta!


sursa: ProSport

Response to "REZUMAT VIDEO: Dinamo - U Cluj 3-4"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare