miercuri, 15 septembrie 2010

VIDEO EXCLUSIV Sport.ro: Rolls Royce alb, de criza! Becali: "Am vrut sa fac o aroganta"

Posted on 15:58 by Cioara Andrei




Becali a plecat spre Liverpool impreuna cu fiica sa Alexandra si sotia Luminita. Becali a sosit la aeroport in noul automobil achizitionat, un Rolls Royce alb, condus de un sofer cu sapca si manusi albe. "Am facut o aroganta, pe criza, ca nu mai are Becali bani. Si pentru ca nu mai are Becali bani, am zis sa-mi iau un Rolls Royce alb, ca sa vedem daca are Becali bani", a zis Becali.


sursa: Sport.ro

Response to "VIDEO EXCLUSIV Sport.ro: Rolls Royce alb, de criza! Becali: "Am vrut sa fac o aroganta""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare