joi, 20 ianuarie 2011

Bianca Dragusanu spune ca nu a jignit-o pe Teo

Posted on 16:13 by Cioara Andrei


Asistenta emisiunii "Un Show Păcătos" de la Antena 1 neagă informaţiile apărute în presă conform cărora a jignit-o pe Teo Trandafir, numind-o "vacă împuţită".
Bianca susţine că o respectă pe fosta realizatoare tv pentru performanţele obţinute în televiziune şi nu ar îndrăzni să-i adreseze cuvinte batjocoritoare.


"O respect foarte mult pe doamna Teo Trandafir. Este un om care a făcut istorie în televiziune şi nu poate fi decât admirată. Eu nu am văzut-o decât o singură dată, la şcoala de televiziune.


Atunci mi-a pus o întrebare şi eu am răspuns. Atât. Altceva nu s-a întâmplat. Dacă există vreo înregistrare, vă rog să o folosiţi. Dar eu sunt sigură că nu există aşa ceva. Puteţi să o întrebaţi şi pe doamna Trandafir. Este încă un scandal în care sunt târâtă fără voia mea şi fără a avea vreo implicare", a declarat Bianca Drăguşanu.



sursa: Ring


Response to "Bianca Dragusanu spune ca nu a jignit-o pe Teo"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare