joi, 20 ianuarie 2011

Daniela Crudu a spus ca "Leo de la Strehaia mi-a făcut un bine"

Posted on 16:01 by Cioara Andrei


Fosta asistentă a emisiunii "Neatza cu Răzvan şi Dani" consideră că scandalul cu interlopul Leo de la Strehaia i-a fost de folos în carieră. Deşi a fost concediată de la matinalul Antenei 1, Daniela Crudu nu dramatizează şi consideră că a făcut un pas important în ceea ce priveşte cariera ei, deoarece nu a rămas şomeră şi a ajuns asistentă în emisiunea "Un show păcătos".


"Poate că domnul Leo mi-a făcut un bine, deoarece aşa mi-am dat seama care sunt prietenii mei adevăraţi. Am avut foarte multe de învăţat din greşeala aceasta. Am primit un şut un fund şi am făcut un pas înainte către cel mai important show, "Un show păcătos" ", a declarat Daniela Crudu pentru cascar.ro, precizând, încă o dată, că este nevinovată.


"Acele mesaje chiar nu erau adevărate. Am vrut să cer fişa detaliată cu mesaje trimise, dar am înţeles că se poate numai cu ordin judecătoresc. Pot spune însă că acele
sms-uri au fost nişte făcături ordinare", a adăugat Daniela.

sursa: Libertatea

Response to "Daniela Crudu a spus ca "Leo de la Strehaia mi-a făcut un bine""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare