miercuri, 26 ianuarie 2011

Mihai Gainusa a iesit vinerea trecuta la o bere cu Serban Huidu

Posted on 01:04 by Cioara Andrei

Revenit vineri de la Innsbruck, Mihai Găinuşă a dezvăluit, în exclusivitate pentru „ring”, că a luat masa cu jumătatea sa de la „Cronica Cârcotaşilor”, punând astfel capăt speculaţiilor privind așa-zisele dificultăţi apărute în procesul de recuperare a lui Şerban Huidu după accidentul suferit pe 29 decembrie pe o pârtie de schi din Austria.

La dorinţa lui Şerban, Mişu şi asistenta lor, ştirista Oana Paraschiv, au reluat de luni matinalul de la Kiss FM.
Aveţi un spot cu „Şerban întârzie”. Când revine? Îi dăm voie să întârzie până se va face bine complet. Medicii i-au recomandat odihnă. Ce v-a transmis Şerban după ce a ascultat on-line prima emisie? A zis că e OK, sună foarte bine şi că îşi doreşte să revină cât mai repede. Să nu ne mai lase doar pe noi doi să vorbim.

Ceea ce ne dorim şi noi. Ar fi bine după aceea să ne luăm şi noi concediu, să ne odihnim şi să-l lăsăm pe el singur puţin. Putem să încercăm chestia asta, numai să fie benevol, nu un concediu medical.


Cum se simte, de fapt, Şerban? Vineri am fost la Innsbruck, l-am aşteptat în hol, n-am mai urcat la el în rezervă, a coborât singur cu liftul, ne-am întâlnit, ne-am îmbrăţişat, mi-a zis că i-a fost dor de mine, şi mie de el, am ieşit la o cafenea, alături, unde am mâncat,eu am băut o bere, iar el, un ceai. Perioada de refacere durează. Am vorbit cu el, merge pe picioarele lui, pedalează pe bicicletă, face exerciţii, că a stat trei săptămâni în pat şi muşchii se atrofiază. Cu schiurile nu mai merge.

A mai slăbit şi îi stă foarte bine.
Mihai Bendeac s-a oferit să-i ţină locul lui Şerban la cronica de la Prima TV. I-aţi răspuns? Nu e nevoie să-i ţină cineva locul lui Şerban. Îi mulţumim foarte mult lui Mihai Bendeac pentru ofertă, dar preferăm parteneri în care să poţi avea încredere că nu te lasă baltă după o scurtă perioadă fără să te anunţe.

Am întâlnit cazuri, nu vorbesc neapărat de el...
Duşmanii voştri tradiţionali s-au abţinut de la comentarii, cu o singură excepţie... Oana Zăvoranu. „Excepţie” nu e cuvântul potrivit. Ea se crede o excepţie, dar nu e. Le mulţumesc celor care sunt alături de Şerban, chiar dacă unii dintre ei au fost criticaţi pentru asta. La mijloc a fost viaţa unui om, nu poţi urî pe cineva, chiar dacă l-ai considerat duşman.

N-am făcut cu răutate toate criticile. Am mai sărit şi noi calul uneori, dar e uman.
Înainte de a se îmbolnăvi, Teo Trandafir i-a transmis lui Şerban, prin intermediul „ring”, că a uitat de orice divergenţă şi că îl iubeşte ca pe un vechi prieten. Şerban a primit mesajele de simpatie? Vlad, fratele lui, e la Innsbruck şi e un tip foarte tehnic, legat de telefoane mobile şi internet. Sigur l-a ţinut la curent. Am toată stima pentru el şi Cristina, soţia lui, care stau cu el din 29 decembrie. Când ne-am văzut, n-am vorbit despre Teo, căreia îi doresc să se facă bine şi să revină în showbiz, că e nevoie de ea aici.

Nu neapărat la Pro TV. Sunt prieten cu Măruţă...
Ai fost prezent la venirea pe lume a Evei. Ai asistat şi la naşterea fiului tău? Nu, pentru că soţia mea a născut prin surprindere, la 6.00 dimineaţa, iar eu eram acasă cu fiica mea, Eva, şi nu puteam pleca la ora aceea.

Am ajuns mai târziu.
Ce calităţi ai vrea să moştenească fiul tău? O să-i încurajez calităţile pe care i le voi observa. Dacă e bun la bătaie, îl voi trimite la şcoala de king boxing a lui Mircea Badea. Dacă îi vor plăcea manelele, va fi o problemă, că îl dezmoştenesc. Sau poate a moştenit cârcoteala, soră-sa deja e pregătită din plin.

Am mai adus-o pe Eva la cronică, pentru că-i place foarte mult lumea showbizului, nu ştiu de ce, pentru că mie nu-mi place, am nimerit din greşeală aici. Ea, oricum, îşi doreşte foarte mult să devină cântăreaţă, dansatoare şi medic. E o combinaţie ciudată.


Se spune că umorul salvează România. Cine mai râde de cine?
Cei mai mari umorişti sunt cei de la guvernare. Ei râd de poporul acesta prin toate mijloacele. Ne emit poante – ei le spun legi sau impozite sau chestii de-astea – şi râd cu gura până la urechi. Numai că, la un moment dat, râsul acesta s-ar putea să se transforme în plâns.

Şi noi sperăm să se întâmple chestia asta, ca să putem râde şi noi. Umorul va fi maxim când preşedintele va promite încă 200 de lei la salariu, va fi ca o poantă reîncălzită, parcă-l văd pe Ceauşescu la balcon.

Atunci voi râde cu gura până la urechi. Aceea e poanta finală. Mai urmează elicopterul.
Ce părere aveţi de recalcularea pensiilor? Mişu: În ţară se execută exact ce vor cei de la putere. Este o chestiune total anticonstituţională să tai pensia care e un drept al omului. Vor face ce vor până la un moment dat, când vor face şi alţii ce vor cu ei. Românii sunt cunoscuţi pentru faptul că îşi devorează conducătorii.

Ăştia nu mai au mult până să fie înghiţiţi. Abia aştept şedinţa CSAT în care anumite persoane vor fi acuzate de subminarea economiei naţionale şi de sabotarea demografiei, pentru că românii nu vor mai putea face copii, din cauză că nu-i pot întreţine. Aştept atunci şi un referendum pe tema pedepsei cu moartea, că dacă tot nu intrăm în Schengen şi tot nu ne pasă de ce spune Uniunea Europeană, hai să reintroducem şi pedeapsa cu moartea.


După ce ai fost la spitalul din Innsbruck, ai văzut că acolo nu există noţiunea de şpagă. Când ai dat ultima dată şpagă într-un spital din România? Mişu: Am făcut o glumă, spunând că medicii austrieci nu iau şpagă, dar n-am încercat să le dau şpagă. A fost doar o constatare la faţa locului. Naşterea fiului meu a avut loc la o clinică privată, unde n-am dat deloc şpagă.

E adevărat că am achitat factura la sfârşit, dar aşa se procedează şi în afară. Râdeam cu Cristina Huidu: „Cum ar fi când intră asistenta să-i schimbe cearceaful lui Şerban să-i bag cinci euro în buzunar, ar crede că am trimis-o să cumpere ceva pe ei”. De la mine nu prea vor să primească şpagă.


Oana: Cu toate că anul trecut am avut ceva probleme de sănătate şi am fost la spital, n-am dat şpagă. Ultima dată cred că am dat şpagă unui poliţist. Mişu: La noi în ţară?! Vai, dar sunt incoruptibili, lege şi siguranţă... Cum îţi merge afacerea cu pensiunea de la Cheia? Mişu: În Cheia s-au închis pensiunile pe capete, iar una care mergea foarte bine şi-a trimis angajaţii în şomaj tehnic.

N-aş vrea să se întâmple şi pentru mine acelaşi lucru din cauza expansiunii nemaipomenite a turismului din România şi a frunzei care asta a reuşit să măture totul peste noi de nu se mai vede ţara. Merge foarte prost turismul în zona Cheia, nu există nici cea mai mică investiţie, niciun interes nici la nivel local, nici la nivel de minister. La pensiunea mea mai vin oamenii, dar încerc să menţin un standard fără a avea nici cel mai mic ajutor de la stat.


Mai ai timp să scrii cărţi? Nu mai scriu cărţi, însă în fiecare seară am timp să citesc poveşti pentru fii-mea. Am deja în minte o carte de poveşti pentru copii, trebuie să mă aştern s-o scriu. Ce trebuie să faci astăzi pentru a deveni „vedetă”? Mişu: Nu trebuie să faci absolut nimic ca să devii „vedetă” în România. Trebuie să stai cum vor ei. N-o să cumpere nimeni un ziar unde pe prima pagină pui unde a cântat Angela Gheorghiu sau ce a mai pictat Alexandra Nechita, alias „Micuţa Picasso”. Unii nu ştiu cine sunt acestea, iar cine ştie nu e interesat. E mult mai interesant în care sân şi-a pus mai mult silicon una sau alta.

Nici nu e nevoie să scrii... pui o poză mare şi titlu. Un tabloid nu se citeşte, ci se priveşte.
Oana: În România, pe primele pagini se află personaje care amuză, nu neapărat care sunt şi admirate. Ce emisiuni mai urmăriţi la TV? Oana: Câteodată mă uit la Măruţă, dar urmăresc în general canalele de ştiri. În rest, filme. Mişu: N-aş vrea să par elitist, însă mai urmăresc TVR Cultural, TVR HD emisiunea „Capodopere ale galeriei de artă”, documentarele de pe Viasat şi uneori HBO Comedy. Am renunţat să mai privesc filmele difuzate de canalele româneşti, pentru că le întrerup cu prea multe reclame şi nu se pot urmări.

Referitor la ştiri, când am văzut breaking news cu atentatele de la Moscova, am dat pe EuroNews şi pe CNN să văd ce s-a întâmplat. Nu poţi să ai pe fundal trei disperaţi care vorbesc anti-Băsescu degeaba de atâţia ani şi pe scroll să scrie despre atentat, iar într-un colţ, mic, să dai imagini preluate la a treia mână.

Voi fi foarte atent când va apărea prima ştire despre ieftinirea serioasă a carburanţilor, nu cu doi bani. Că aia e o ştire de doi bani...
Ce surprize pregătiţi la Kiss FM? Mişu: Se întoarce cel mai tare concurs, Kiss Cash, la care dăm 100.000 de euro pe bune. În comparaţie cu radiourile concurente, nu dăm abţibilduri de lipit pe bara din spate a maşinii.

Noi dăm maşini şi chiar case. Dar sper că nu de asta suntem pe primul loc, ci datorită calităţii programelor. Şerban va reveni în ţară în curând şi atunci vom vorbi exact şi despre cronica de la Prima TV, dacă vom reveni la formatul înregistrat.
Nu iau decizii singur, problema e în suspensie. Le mulţumesc foarte mult celor care au fost alături de Şerban Huidu, pentru că au dovedit că sunt oameni în primul rând, chiar dacă multora nu le-a convenit felul lui de a pune problemele în general, asta ca să nu zic că i-a enervat pe unii dintre ei. Un necaz te uneşte şi fanii lui Şerban s-au unit, iar unii s-au şi rugat pentru el. Le mulţumim.

Oana: Să rămână cu urechea pe Kiss FM, pentru că aici vor reauzi prima dată vocea lui Şerban mai repede decât se aşteaptă.
Mişu: Sper că nu se duce la Realitatea...

„Am văzut un val de simpatie pentru Şerban, românilor le pasă. Oameni pe care nu-i cunosc m-au abordat peste tot pentru a-i ura sănătate lui Şerban, pe care îl consideră parte din familia lor. Le mulţumim.”, Mihai Găinuşă

„Şerban se va întoarce curând în ţară şi vom vorbi despre cronica de la Prima TV, dacă vom reveni la formatul înregistrat. Nu iau decizii singur, problema e în suspensie.”, Mihai Găinuşă.


sursa: Ziarul Ring

Response to "Mihai Gainusa a iesit vinerea trecuta la o bere cu Serban Huidu"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare