miercuri, 19 ianuarie 2011

Tică Dănilescu: Nu ştiu de ce s-a sinucis fiul meu. Era realizat din toate punctele de vedere

Posted on 21:11 by Cioara Andrei


Constantin Dănilescu, tatăl lui Sorin Dănilescu, directorul de la Intact Interactive, care şi-a luat viaţa astăzi dimineaţă, a declarat că nu ştie de ce s-a sinucis fiul său, acesta fiind “un băiat realizat din toate punctele de vedere”. “Dacă ar şti cineva, ar putea să-mi spună şi mie. Era un băiat realizat din toate punctele de vedere. Era băiatul meu cel mare. Sunt copleşit, mi-a mai rămas un băiat”.

sursa: Reportervirtual.ro

Response to "Tică Dănilescu: Nu ştiu de ce s-a sinucis fiul meu. Era realizat din toate punctele de vedere"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare