vineri, 4 februarie 2011

Andreea Spatar vrea sa fie asistenta lui Maruta la emisiunea Happy Hour

Posted on 19:21 by Cioara Andrei

Invitată în această seară la Happy Hour, Andreea Spătaru a venit împreună cu fetiţa sa, Maria Sofia. Fotomodelul trăieşte la intensitate maximă viaţa de mămică şi dacă ar primi o nouă ofertă de a poza goală, nu ştie ce ar face.

În schimb i-ar surâde să fie asistenta lui Măruţă.
Andreea Spătaru a spus că îi place să facă modelling. "Mai am vreo 10 ani de modelling, dacă acestă meserie se poate face până la 35 de ani", a spus frumoasa blondă.

Întrebată dacă va mai poza în revistele pentru bărbaţi, Andreea a dat de înţeles că nu ar zice nu: "Nu ştiu dacă voi mai poza, asta mă voi hotărî după ce voi primi oferta. Oricum o să mă gândesc de mai multe ori înainte de a lua o decizie". Andreea l-a întrebat pe Cătălin dacă nu are nevoie de o asistentă, dar realizatorul PRO TV a refuzat-o politicos: "O am deja pe doamna Bamboi. Dacă apăreai cu două săptămâni înainte, era altceva".


sursa: Libertatea

Response to "Andreea Spatar vrea sa fie asistenta lui Maruta la emisiunea Happy Hour"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare