vineri, 4 februarie 2011

Botezatu a fost la Zidul Plangerii in Israel si s-a rugat sa aiba audienta

Posted on 19:24 by Cioara Andrei

Designerul Cătălin Botezatu şi-a luat tinerele concurente de la “Next Top Model” şi a plecat la Ierusalim pentru a filma pentru emisiune. Ajuns acolo Bote a decis să se şi distreze puţin…


Creatorul de modă a s-a simţit de minune în parcul de distracţii, dar şi la Zidul Plângerii, unde a lăsat un bileţel: “Am fost la Zidul Plângerii şi am scris şi eu un bileţel. Mai mult a fost de mulţumire, pentru că Dumnezeu mi-a dat de toate. (…) M-am rugat şi pentru Next Top Model, să aibă audienţă emisiuniea…”, a spus Cătălin Botezatu la Acces Direct.



sursa: Libertatea

Response to "Botezatu a fost la Zidul Plangerii in Israel si s-a rugat sa aiba audienta"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare