vineri, 4 februarie 2011

Catalin Măruţă a amenajat o plajă în faţa casei lui Cătălin Crisan

Posted on 19:30 by Cioara Andrei


Realizatorul emisiunii "Happy Hour" i-a făcut o surpriză lui Cătălin Crişan, cu câteva zile înainte de ziua cântăreţului.

Cătălin Măruţă a adus dis de dimineaţă o echipă de muncitori care a împrăştiat nisip în faţa casei interpretului melodiei "Vorbeşte marea", apoi au adus o scoică gigantică, şezlonguri şi umbreluţe.

Cătălin Crişan a fost şocat de spectacolul care se desfăşura în faţa casei lui.



"Nu eşti sănătos la cap!", a exclamat cântăreţul

"Noi echipa de la Happy Hour am hotărât că de ziua dumneavoastră iarna e ca vară. Aşa că am decis să «vorbească marea» în faţa casei ", a spus Măruţă.


"Mulţumesc foarte mult, este o surpriză extraordinară. Cred că este ceam mai mare surpriză de ziua mea de când mă ştiu. Ziua mea este pe 6 februarie, dar mă bucur că-mi uraţi «La mulţi ani» în avans", a spus cântăreţul.

"E nebun, dar este prietenul meu", a adăugat Cătălin Crişan.



sursa: Click

Response to "Catalin Măruţă a amenajat o plajă în faţa casei lui Cătălin Crisan"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare