vineri, 4 februarie 2011

Stefan Banica a anuntat la Happy Hour ca da in judecata publicatiile care au scris ca ar avea un copil din flori

Posted on 19:41 by Cioara Andrei




Asa ca,
Stefan a intrat in direct prin telefon la Happy Hour, unde revolat a infirmat cu vehementa aceste zvonuri aberante. "Nu ar fi prima data cand se intampla asa ceva. Imi iubesc familia si copii", declara Stefan Banica.

"Acest articol imi aduce prejudicii de imagine, asa ca avocatii mei au inceput sa faca demersurile necesare pentru a actiona in judecatata ziarele care au publicat aceasta stire"
, a mai spus Banica. Cantaretul a mai precizat ca: "Nici eu nici sotia mea nu vrem sa aparem cu astfel de probleme, asa ca toata lumea trebuie sa dea socoteala".

Cat despre adevaratii lui copilasi acesta a spus ca sunt bine si ca se bucura ca a reusit sa petreaca cu ei prima vacanta din acest an. "Fiul mei schiaza, iar Violeta merge la gradi, sunt foarte mandru de ei".


sursa: PRO TV

Response to "Stefan Banica a anuntat la Happy Hour ca da in judecata publicatiile care au scris ca ar avea un copil din flori"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare