marți, 22 februarie 2011

Bianca Dragusanu, nemulţumită de masina de lux primita de la Cătălin Botezatu

Posted on 12:28 by Cioara Andrei

Bianca Drăguşanu a primit cadou o maşină de peste 100.000 de euro, de la Cătălin Botezatu, cu ocazia zilei ei de naştere care va avea loc peste 2 săptămîni. Designerul i-a oferit un Range Rover alb, cu numere personalizate, deşi nu s-au împăcat.

În platoul emisiunii "Un Show Păcătos", Bianca Draguşanu a explicat că nu îşi dorea de ziua ei un cadou de lux, ci o persoană alături de care să împartă nopţile şi tot în emisiunea în care este asistentă, ea a clarificat lucrurile: nu formează un cuplu cu celebrul designer, în ciuda zvonurilor apărute în presă. "Nu ne-am împăcat. A fost un cadou de ziua mea şi aş fi ipocrită să spun că nu-mi place. Dar, dacă persoana dragă şi iubită ar fi prezentă de ziua mea, ar face cât o sută de mii de maşini" a marturisit asistenta. Ea a continuat în acelaşi ton, spunând că nu o impresionează obiectele, oricât ar fi de scumpe, până când Dan Capatos a întrerupt-o cu ironie: "E frumos să ai acest discurs când primeşti ceva de 100.000 de euro".




sursa: Libertatea

Response to "Bianca Dragusanu, nemulţumită de masina de lux primita de la Cătălin Botezatu"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare