joi, 3 februarie 2011

Cosmina Păsărin se iubeste cu un medic

Posted on 12:50 by Cioara Andrei

Cosmina Păsărin a început anul 2011 cum nu se poate mai bine. După ce managerii trustului Intact i-au propus să prezinte o emisiune pe Antena 2, alături de Oana Mareş, în viaţa frumoasei brunete a apărut şi "prinţul" mult aşteptat. Acesta are 27 de ani, este medic ortoped şi a impresionat-o pe loc.

"N-a făcut nimic special ca să mă cucerească. M-a plăcut şi l-am plăcut. S-a întâmplat brusc. Nici n-am avut timp saă-mi dau seama. Cert e că, momentan, sunt destul de încântată de cum am inceput anul", a declarat vedeta pentru emulte.ro.


sursa: Libertatea

Response to "Cosmina Păsărin se iubeste cu un medic"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare