joi, 3 februarie 2011

Si echipa Realitatea TV, a fost reţinută la Cairo

Posted on 12:47 by Cioara Andrei

Ziariştii care transmit la cald despre protestele de la Cairo au căzut şi ei victime haosului care a pus stăpânire pe centrul capitalei egiptene. Echipa Realitatea TV a fost reţinută de armată la Cairo, în Egipt. Reporterul Cristian Zărescu şi cameramanul Dan Timofte au fost duşi la o secţie de poliţie din Cairo, fiind invocat faptul că nu au autorizaţie pentru a filma pe stradă.

"Au văzut că nu avem acea autorizaţie, nu pentru că nu am fi cerut-o, pentru că noi am solicitat o acreditare din partea Guvernului egiptean, însă nu am primit niciun fel de răspuns din cauză că Ministerul Informaţiilor, care ar fi trebuit să emită acreditarea, a fost distrus şi nimic nu mai funcţionează. În aceste condiţii, din punctul lor de vedere ne desfăşurăm activitatea ilegal", a spus Zărescu, citat de realitatea.net. Autorităţile sunt interesate de materialele filmate joi dimineaţă: "Ni se verifică camera de luat de vederi. Vor să vadă ce anume am filmat.

Să sperăm că nu ne confiscă imaginile. Sunt imagini pe care le-am filmat de dimineaţă în timpul luptelor din Piaţa Libertăţii".
Nu este primul incident în care sunt implicaţi jurnalişti, echipa televiziunii publice din România fiind agresată de un grup de civili din Cairo. Totodată, mai multe echipe ale postului CNN au fost atacate, 4 ziarişti israelieni au fost reţinuţi, iar un jurnalist de la Al Arabiya a scăpat de furia protestatarilor abia după intervenţia soldaţilor.


sursa: Libertatea

Response to "Si echipa Realitatea TV, a fost reţinută la Cairo"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare