luni, 7 februarie 2011

Frumoasa Adelina Pestriţu şi-a serbat ziua de naştere cu 80 de prieteni

Posted on 11:08 by Cioara Andrei

Adelina Pestriţu a împlinit zilele trecute vârsta de 24 de ani şi cum altfel să petreacă dacă nu în compania iubitului şi prietenilor, în club BOA din Capitală. Nota de plată de la sfârşit a fost destul de piperată, dar Adelina nu s-a plâns, doar au fost invitaţi în jur de 80 de oameni.

"Nu contează cât a costat ci faptul că ne-am distrat de minune! Am avut cam 80 de invitaţi. Prieteni de-ai mei, de-ai iubitului, câteva rude şi oameni din presă. Nota de plată a fost cam mare dar m-am simţit extraordinar. Doar nu cheltuiesc banii ăştia în fiecare zi", a povestit prezentatoarea de la Kanal D. Surse apropiate Adelinei au afirmat că nota de plată de la petrecere ar fi ajuns la suma de şase mii de euro.

Mai mult, modelul a dezvăluit că va fi mai cumpătată de acum înainte, deoarece vrea să aibă propria locuinţă, iar pentru asta are nevoie de bani, scrie emulte.ro.


sursa: Libertatea

Response to "Frumoasa Adelina Pestriţu şi-a serbat ziua de naştere cu 80 de prieteni"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare