joi, 3 februarie 2011

Răzvan Ciobanu a declarat ca nu trecea o zi sa nu fi baut măcar o sticlă de whiskey sau de votcă

Posted on 18:50 by Cioara Andrei

Răzvăn Ciobanu a povestit care au fost motivele pentru care el ajuns falimentar, cum a ajuns să consume droguri, ce s-a ales din relaţiile sale amoroase şi cum a stat două luni de zile în depresie. Răzvan însă a mai avut un “aliat” în acea perioadă: alcoolul.

Întrebat dacă este adevărat dacă în acea perioadă consuma foarte mult alcool, Răzvan a răspuns senin: “E adevărat. De alcool m-am apucat după ce am ieşit din depresie, sau după ce depresia s-a mai ameliorat şi eram în stare să funcţionez fizic… undeva la sfârşitul lui neoiembrie. Ţin minte că am avut o perioadă destul de lungă până să plec în L.A. în care nu cred că trecea vreo zi în care să nu beau măcar o sticlă de whiskey sau de votcă”, a declarat creatorul de modă pentru revista Tabu.

Răzvan Ciobanu a mai declarat că nu i-a fost nimeni alături dintre cei din industria modei, nimeni nu l-a sunat de Crăciun, nici anul trecut nici anul acesta şi nimeni nu i-a dat un telefon nici măcar de ziua lui, mai mult, dacă ar fi sunat el pe cineva nu i se răspundea la telefon sau nu mai sunau înapoi dacă îi auzeau vocea, însă designerul i-a disculpat:

“Nu m-aş lansa în a judeca comportamentul niciunuia dintre oamenii ăştia pentru că până la urmă nici eu nu am fost în situaţia lor niciodată: Să am un prieten sau un pretins prieten care să treacă prin tot amalgamul ăsta de adevăr-minciuni. E adevărat că nici nu s-a străduit cineva să întrebe vreodată care e adevărul în toată povestea asta şi mi-e greu sa judec. Probabil că aş reacţiona la fel, habar nu am, nu ştiu. Cred că e greu de dus o prietenie cu un om deasupra căruia planează tot felul de poveşti: alcool, droguri, poveşti de amor plătite…



sursa: Libertatea

Response to "Răzvan Ciobanu a declarat ca nu trecea o zi sa nu fi baut măcar o sticlă de whiskey sau de votcă"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare