joi, 3 februarie 2011

Sânziana Buruiană a spus ca ii plac sanii Adelinei Pestritu

Posted on 18:54 by Cioara Andrei

Materialul "Top 10 cele mai apetisante perechi de sâni ale vedetelor autohtone!" a stârnit indignarea vedetelor dotate care nu au intrat în topul întocmit de Libertatea.ro. Una dintre acestea este Sânziana Buruiană, frumoasa blondă mărturisind că "nu concurează cu vedetele siliconate". Deşi posesoarea unei perechi de sâni frumoşi, Sânziana Buruiană (foto) nu a intrat în topul întocmit ieri de Libertatea.ro.

"Nici nu-mi doream să fiu în top. Eu ar trebui să am un top separat în care să concurez cu Nicoleta Luciu şi Mama Natură pentru că noi avem sâni naturali", a declarat Sânzi.
Întrebată care i se par totuşi cei mai frumoşi sâni din showbiz-ul românesc, fosta prezentatoare a rubricii vremea de la Libertatea a spus: "Din topul întocmit de voi îmi plac ai Adelinei pentru că sunt naturali. Dacă ar trebui să aleg dintre silicoane, Daniela Crudu are cu ce să se mândrească. Dar oricum, sânii Nicoletei Luciu sunt de departe cei mai apetisanţi".


sursa: Libertatea

Response to "Sânziana Buruiană a spus ca ii plac sanii Adelinei Pestritu"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare