miercuri, 23 februarie 2011

Travestitul Madam Clarance a spus ca Andreea Tonciu e urat si arata ca un barbat

Posted on 11:35 by Cioara Andrei

Madam Clarance a revenit în prim-plan cu un anunţ şoc: şi-a găsit jumătatea tocmai în America, prin intermediul internetului. Un bărbat adevărat, cu bani mulţi, s-a arătat interesat de ea.

Clarance a fost rugată de Mădălin Ionescu să facă pentru emisiunea „Drept la ţintă” o caracterizare a vedetelor autohtone. Iată ce a ieşit:

„Andreea Tonciu e mai urâtă ca mine, zici că e travestit. Nu am înţeles nici până azi, e femeie sau bărbat? E ceva fals. Are o faţă bărbătească. O spun în faţă şi nu mă ascund.”


„Îmi place Ioana Popescu. E o nebunică, cum eram şi eu la vârsta ei.”

„Daniela Crudu să stea în Ferentari, nu-mi place. Fortează.”

„Liviu Vârciu mă obsedează. E un băiat normal, mic de statură. Nu mi se pare un bărbat adevărat. E un copil care vrea şi el să apară prin ziare.”


„Cătălin Botezatu îmi place, e un bărbat drăguţ, cu picioarele pe pământ. Să nu uite că mi-a promis o rochie marca Botezatu”, a încheiat Madam Clarance.


sursa: Click



Response to "Travestitul Madam Clarance a spus ca Andreea Tonciu e urat si arata ca un barbat"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare