joi, 19 noiembrie 2009

REZUMAT VIDEO/ Astra 1-2 Dinamo

Posted on 22:35 by Cioara Andrei



Astra 1-0 Dinamo | Andrei Cristea a marcat din nou de doua ori pentru Dinamo, insa spune ca este meritul intregii echipe pentru calificarea in semifinalele Cupei Romaniei.

"Vreau sa felicit intreaga echipa pentru calificare, ma bucur ca am reusit sa inscriu si sa ne calificam. Am o medie buna in ultimul timp. Dar este meritul echipei pentru ca eu fructific si munca lor. M-am maturizat, ma simt mai bine ca la 20 de ani si cred ca pot mai mult acum. Mi-as dori sa cucerim eventul. Va fi foarte greu, dar nu imposibil.

Victoria este meritorie, ne-am chinuit putin, dar am meritat sa ne calificam. Nu ne putem alege un adversar in faza urmatoate, oricare dintre echipele calificate sunt bune toate. FC Brasov este o echipa foarte puternica, se simte ca a fost antrenata de selectioner. Trebuie sa tragem de noi si sa ne mentinem contrarea pentru ca suntem la un pas de o performanta mare. Nu suntem favoriti cu Timisoara in campionat, nu se pune problema despre favorita la un asemenea meci."
a declarat Andrei Cristea la Sport.ro dupa meci.
TALNAR: "AM AVUT 7 OCAZII CLARE!"

"Am jucat cu o echipa muncitoare si buna, dar am controlat jocul in totalitate. Am ratat multe ocazii, a trebuit sa ne luptam si cu terenul, care a fost prost. Felicit echipa pentru felul cum s-a batut. Cred ca nu exista niciun dubiu pentru victoria noastra.

Sunt patru echipe foarte bune in semifinale, ne va fi greu cu oricine vom juca. Cele mai bune echipe la ora actuala sunt calificate in semifinale. Nu comentez arbitrajul, eu consider ca a fost corect si nu a influentat partida. Ca joc, Dinamo merita fara probleme victoria. Nu cred ca se pune problema de merit, am avut 6-7 ocazii."
a declarat Cornel Talnar la conferita de presa de dupa meci.

sursa: Sport.ro

Response to "REZUMAT VIDEO/ Astra 1-2 Dinamo"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare