sâmbătă, 21 august 2010

Oltenii, în 'beznă' după cinci etape! "Simt că suntem aproape de prima victorie" | "Am marcat degeaba"

Posted on 23:54 by Cioara Andrei


Astra şi Universitatea Craiova au remizat, scor 2-2, într-un meci contând pentru etapa a V-a a Ligii I şi se află în continuare în căutarea primei victorii, deşi sezonul a început în urmă cu mai bine de o lună.

Alexandu Piţurcă a înscris al doilea gol consecutiv pentru Ştiinţa, după cel din partida cu Timişoara, însă spune că ar fi preferat ca el şi colegii săi să plece învingători din Ploieşti. Atacantul Craiovei a acuzat starea proastă a gazonului de pe stadionul Astrei.

"Am marcat degeaba dacă nu am câştigat. Am venit aici cu gândul să luăm cele trei puncte, însă starea terenului şi-a pus amprenta pe joc. Am jucat pe cel mai prost gazon din Liga I. Cred că am dominat jocul, pentru că ei au avut doar un şut în prima repriză şi a fost gol. Suntem ghinionişti. Greşeala lui Silviu a fost omenească. Noi am încercat să o facem uitată, dar nu am reuşit", a spus Alex Piţurcă la finalul meciului.

"A fost un meci frumos. Am dominat prima repriză, iar rezultatul e un semn că ne-am revenit. Cred că puteam câştiga dacă eram mai atenţi. Sper ca victoria să vină cât mai repede pentru că simt că suntem aproape de ea. Trebuie să câştigăm partida cu Sportul de etapa viitoare", a declarat Ovidiu Dănănae.


sursa: ProSport

Response to "Oltenii, în 'beznă' după cinci etape! "Simt că suntem aproape de prima victorie" | "Am marcat degeaba""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare