luni, 13 septembrie 2010

LIVE VIDEO: Vaslui - Otelul Galati de la ora 18:00

Posted on 18:32 by Cioara Andrei


Live video Vaslui - Otelul Galati la GSP TV azi de la ora 18:00 Click aici pentru a urmari live video partida pe net.

În plin scandal între patron şi antrenor, cu spaniolii având ca subiect Vasluiul pe prima pagină, "galben-verzii" se pregătesc pentru vizita Oţelului. O victorie a echipei lui Dorinel Munteanu i-ar aduce pe Paraschiv şi ai lui pe primul loc. Lopez Caro a declarat înaintea meciului că se gândeşte chiar la spectacol: "E cazul să ne readucem suporterii aproape de echipă". "Nu mă gândesc să plec, în niciun caz! Aşa cum eu am respect pentru oamenii cu care lucrez, la fel cer respect pentru munca mea"


Vaslui:
Kuciak - Campano, Papp, Farkas, Luz - Sânmartean, Genchev, Pavlovic, Wesley - Adailton, Pouga
Oţelul: Grahovac - Râpă, Sîrghi, S Costin, S.Ilie - Cojoc, Viglianti, Paraschiv - Bus, Pena, Antal

Response to "LIVE VIDEO: Vaslui - Otelul Galati de la ora 18:00"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare