duminică, 12 septembrie 2010

REZUMAT VIDEO: Astra - Poli Timişoara 1-1

Posted on 22:47 by Cioara Andrei




Cu o foame imensă de victorie, Timişoara, şi Astra au remizat 1-1 aseară, spectacolul venind doar în ultima jumătate de oră a partidei.

Deplasarea la Ploieşti suna bine pentru formaţia "viola", mai ales că prahovenii nu au avut niciun succes în primele şase etape, iar de curând şi-au schimbat şi antrenorul. Dar cum socotelile de acasă se potrivesc rar cu cele din târg, vicecampioana de acum două sezoane a avut o evoluţie pe care trebuie să o uite cât mai curând. Asta pentru că în primele 45 de minute aproape nici nu a ajuns la poarta apărată de Miron şi, mai mult, putea chiar să fie condusă!

Inspiraţia lui Petrovic a schimbat jocul

Petrovic mută la pauză, trimiţându-l pe Helder la mijloc în locul lui Goga, el sperând să aducă mai multă viteză în atac. Dar jocul a continuat în acelaşi ritm, Astra reuşind chiar să preia iniţiativa. Cu succes chiar, pentru că Fatai a dat lovitura în minutul 57. A fost momentul în care bănăţenii şi-au amintit că au venit să joace fotbal, iar schimbările lui Petrovic şi-au făcut efectul. Impulsionaţi şi de intrarea lui Zicu, alb-violeţii au revenit în joc prin golul lui Helder din minutul 76, apărut foarte bine în centrul careului. Până la final nu s-a mai schimbat nimic, chiar dacă s-a jucat pe contre, iar Timişoara obţine un punct în care nu credea la un moment dat.


E cel mai slab joc de când sunt eu la Timişoara. Sunt foarte supărtat pe Tudor pentru că a fragmentat jocul. Nu înţeleg de ce am fost atât de timoraţi în atac. Trebuia să avem mai mult curaj Vladimir Petrovic, antrenor FC Timişoara Am jucat fotbal doar în repriza a doua. Mă bucur pentru Helder că a intrat cu gol şi că Zicu este într-o revenire de formă. Acum trei săptămâni, cei din Serbia l-au vrut înapoi pe Petrovic, dar în acest moment nu se mai pune problema de aşa ceva Gheorghe Chivorchian, preşedinte Poli Timişoara
Nu ştiu de ce am fost aşa de timoraţi, nu ne-a fost teamă de rezultat, doar am intrat mai greu în joc
Ianis Zicu, mijlocaş FC Timişoara.


sursa: ProSport

Response to "REZUMAT VIDEO: Astra - Poli Timişoara 1-1"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare