luni, 31 ianuarie 2011

Carmen Serban a spus ca ea nu este lesbiana

Posted on 23:21 by Cioara Andrei

Interpreta de muzică de petrecere Carmen Şerban a avut o ieşire nervoasă, luni, în platoul emisiunii "Drept la ţintă", de la Kanl D.

Cântăreaţa susţine că este hărţuită de femeie care este îndrăgostită de ea.

”Eu am foarte mulţi fani, cei mai mulţi sunt oameni minunaţi, însă femeia asta este o lesbiană nesimţită. Prima dată, m-a sunat acum un an, s-a prefăcut că e bărbat şi mi-a spus că vrea să cânt la un botez. Am vorbit cu ea până mi-am dat seama că de fapt este femeie. I-am spus să mă lase în pace că eu nu sunt lesbiană, nu mă culc cu femei. Atunci când se prefăcea că e bărbat, vorbea de parcă era îndrăgostită lulea de mine”, a răbufnit Carmen Şerban, la emisiunea "Drept la ţintă", la de la Kanal D.

Cântăreaţa a mai avut probleme cu o altă fană, dar a reuşit să scape de ea în urmă cu câteva luni. Această admiratoare pare mult mai insistentă, aşa că artista a hotărât să se adreseze autorităţilor pentru a îi fi urmărite convorbirile telefonice.


sursa: Click

Response to "Carmen Serban a spus ca ea nu este lesbiana"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare