luni, 31 ianuarie 2011

Catalin Radu Tanase a invatat-o pe fiica lui sa schieze

Posted on 23:51 by Cioara Andrei

Catalin a marturisit ca nu e convins ca asta isi doreste, asa ca pana la urma micuta a decis ca jeleurile, ciocolata si multi pupici alcatuiesc un cadou mult mai potrivit.

M-am gandit ca daca tot are cinci ani, e timpul sa o invat sa schieze. Asa ca mi-am luat concediu si am plecat la munte, la Predeal. Dupa trei zile pe partie a inceput deja sa coboare singura”, a marturisit Catalin. Carina s-a bucurat nu doar de toata atentia tatalui sau, ci si de cea a lui „Sulita”, un monitor de schi foarte inalt, cu care s-a inteles de minune. Chiar si in seara petrecerii, tot Carina a avut de spus ultimul cuvant. Ea si-a dorit pentru tatal sau un tort cu capsune si ciocolata, de care s-au bucurat toti prietenii de la cabana.


sursa: PRO TV

Response to "Catalin Radu Tanase a invatat-o pe fiica lui sa schieze"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare