marți, 18 ianuarie 2011

Dana Războiu va fi prezentatoare de știri la Realitatea TV

Posted on 20:49 by Cioara Andrei


Da, sunt în negocieri cu Realitatea TV, mă simt chiar onorată de acest lucru. Nu s-a concretizat nimic, oricum discuţiile sunt îndreptate doar în zona ştirilor, în nici un caz talk-show. Sper să ajungem la un acord comun, ambele părţi să fie mulţumite, eu nu vreau decât să am timp să mă ocup şi de copii. Chiar dacă acum ceva timp am declarat că renunţ la televiziune, mă întorc pentru că îmi lipseşte munca mea", a declarat pentru EVZ, Dana Războiu.


Sorin Enache, directorul general Realitatea TV, a confirmat şi el acest lucru, dar a precizat că nu s-a luat încă nicio decizie, conform www.paginademedia.ro, site-ul care a lansat primul această ştire.

În iunie 2010, Dana Războiu anunţa că renunţă la cariera ei în televiziune, după 14 ani, pentru a pleca să locuiască în Viena. Ea s-a arătat foarte dezamăgită de sistemul sanitar românesc, după ce fiul ei Marc a suferit o operaţie de cord. "Acum copilul meu este bine, am fost cu el la control şi totul e OK, de aceea am rămas în România", a precizat omul de televiziune.

Dana Războiu a prezentat ultima dată ştirile de la Kanal D, după ce a lucrat 11 ani în TVR. Ea este căsătorită cu Bogdan Enoiu, managing director McCann WorldGroup România.



sursa: Paginademedia.ro

Response to "Dana Războiu va fi prezentatoare de știri la Realitatea TV"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare