miercuri, 23 februarie 2011

Cornel Păsat şi Bianca Bădoi s-au impacat si se vor casatori asa cum au stabilit

Posted on 11:24 by Cioara Andrei

Problemele in dragoste pentru şeful trupei Flamingo Boys, Cornel Păsat, au luat sfarşit. Cel puţin asta susţine stripper-ul, care mărturiseşte că iubita sa, Bianca Bădoi, nu l-a lăsat cu ochii in soare înainte de nuntă şi s-a întors la el.

Cornel Păsat şi Bianca Bădoi - foto Robert Hanciarec

"Eu si Bianca ne-am certat din cauza unor probleme profesionale. E adevărat că Bianca a plecat la Târgovişte, dar s-a întors acasă. Nunta va avea loc, aşa cum am stabilit, numai că avem de negociat asupra unor aspecte profesionale. Repet ca să ştie toată lumea: nu m-am despărţit de Bianca, nu am fost umilit, nu am fost părăsit sau folosit. Am avut doar nişte discuţii pe care încercăm să le rezolvăm", a spus Cornel Păsat, marţi, în emisiunea "Acces direct".


sursa: Libertatea

Response to "Cornel Păsat şi Bianca Bădoi s-au impacat si se vor casatori asa cum au stabilit"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare