miercuri, 23 februarie 2011

Tatal Danielei Crudu a declarta ca vrea un ginere cu bani

Posted on 11:13 by Cioara Andrei

Io Crudu, tatal noii sexy-asistente a emisiunii "Un show pacatos", este o persoana deschisa si in pas cu noua generatie. Invitat la show-ul lui Dan Capatos, tatal Danielei Crudu a marturisit ca isi doreste tot ceea ce este mai bun pentru fiica sa pentre care si un ginere cu bani.

"Daca vine cineva la mine sa-mi ceara mana Danielei, ii spun ca mai stam de vorba. Trebuie sa aiba bani, cum altfel, degeaba? Sa-mi manance mie din farfurie? Pai nu l-am terminat atunci? Mie trebuie sa-mi spuna cum il cheama, cine e, ce invarteste. Serios vorbind, n-as vrea sa se marite acum", spune Ion Crudu.

Pe langa faptul ca a recunoscut ca se mandreste cu pictorialele pe care Daniela le-a realizat pentru diverse reviste, printre care si cele din Playboy, Ion Crudu a mai marturisit ca a batut cativa dintre prietenii fiicei sale pe motiv ca acestia erau prea "tupeisti".

"Mai veneau tot felul de prieteni pe la noi pe-acasa. Va spun sincer ca am stalcit vreo doi-trei. I-am batut pentru ca erau cam tupeisti. I-am strambat un pic, ca nu se putea", a mai spus tatal Danielei.

Tot in emisiunea lui Capatos, Ion Crudu a de marturisit ca nu a avut nicio problema sa-si dea acordul scris cand fiica sa si-a pus implanturi de silicon la 17 ani:

"E adevarat ca am semnat pentru ea. Ce sa fie periculos la interventia asta? Periculos e cand tragi cu AG-ul ca iese flacara, la asta ce sa fie periculos?"


sursa: Showbiz.ro

Response to "Tatal Danielei Crudu a declarta ca vrea un ginere cu bani"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare