duminică, 30 noiembrie 2008

13 ani PRO TV LA MULTI ANI !!!

Posted on 21:42 by Cioara Andrei

PRO TV

Imbracate in costume spectaculoase, care imbina stiluri moderne cu elemente populare romanesti, vedetele Pro Tv au incins o petrecere in jurul lumii, o petrecere cum numai romanii stiu sa faca si care cutremura din temelii intreg universul.

Fie ca au imbracat fote taranesti peste rochii elegante, fie ca au purtat pe cap cusme sau clopuri ori au avut haine brodate cu elemente traditionale romanesti, vedetele Pro Tv au dansat si au cantat in cor "S-o facem lata!".

Acum fac un moment de bilant si ma gandesc unde suntem, ce am reusit sa facem pana acum. Au trecut 13 ani si nici nu imi dau seama unde am ajuns. Ne-am distrat.Andreea Esca

Stransi in jurul unui ceaun imens, Andreea Esca,Amalia Enache, Catalin Maruta, Corina Caragea sau Andi Moisescu au amestecat cu linguri imense de lemn intr-o mamaliga uriasa, fara de care o petrecere tipic romaneasca nu ar fi completa.

"Viata mea e Pro Tv! E cel mai bun lucru din viata mea", a declarat Andreea Liptak.

"Ne bucuram mai mult ca oricand cei din redactia de stiri ca muncim asa intr-un aer de sarbatoare", a afirmat Cristian Leonte.

Mihai Petre a declarat: "1 decembrie este sarbatoarea noastra a tuturor si cand spun tuturor ma refer la noi romanii si la noi cei din Pro tv"

Asadar, la Pro Tv, pe 1 decembrie va asteapta o zi plina de surprize si cu o petrecere asa cum numai noi stim sa o facem. Vorba cantecul de 1 decembrie: "s-o facem lată"


sursa: PRO TV

Response to "13 ani PRO TV LA MULTI ANI !!!"

.
Anonim Says....

la Multi ani si din partea mea cu toate ca nu m-am mai uitat la PROTV de vreo 5 ani de zile, nu ma uit la ei.

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare