luni, 28 februarie 2011

Borcea: "Pandurii ni l-au propus pe Chiricheş, dar noi vrem să fie dezafiliaţi"

Posted on 22:20 by Cioara Andrei

Conflictul dintre Pandurii şi Dinamo este departe de punctul de final. Cristi Borcea şi Marin Condescu au avut o discuţia aprinsă la gsptv, iar împăcarea este departe. Oficialul dinamovist spune că nu va mai accepta niciun compromis şi va cere dezafiliera gorjenilor.

Iată cum a descurs dialogul dintre cei doi:

Condescu: Domnul Borcea persistă în măgăriile pe care le-a făcut. În orice ţară din lumea asta, pentru litigiile în cazurile jucătorilor, antrenorilor, te poţi duce în instanţele civile. Eu n-am avut niciun verdict la TAS.

Borcea: Pandurii ar fi trebuit să fie dezafiliaţi, pentru că s-au adresat instanţelor civile. TAS ne-a dat dreptate. Comitetul Executiv nu-l putea lăsa liber pe Ilie Iordache. Comitetul Executiv a pus în practică o hotărâre. Dacă domnul Condescu nu plătea nicio sumă şi se ducea undeva voia dumnealui, putea să spună ce vrea el. Dar el recunoaşte toate Comisiile, dar nu vrea să ne dea toţi banii. A venit la noi astăzi domnul Pârvulescu să ni-l propună pe Chiricheş din vară. Începând din această seară, nu mai acceptăm nimic, vrem dezafilierea.

Condescu: Dacă un hoţ îi pune cuţitul la gât să-i dai banii, n-ai ce face. Noi nu i-l oferim pe Chiricheş, ei îl doresc pentru un an de zile. Dacă îl doresc, nu e nicio problemă.

B. Eu l-am amânat, a recunoscut toată suma, toate judecăţile, urma să ne plătească câte o sută de mii de euro pe lună. N-a plătit şi oriunde în lumea asta ar fi fost neprogramat
.

C. Eu le-am propus să plătim în vară dacă pierdem, dar nu au fost de acord.

B. În vara trecută, întrebaţi-l dacă ne-a cerut să-l amânăm cu plata. După aceea, m-a sunat Gigi Becali şi a achitat 100.000 de euro în locul celor de la Pandurii, dar ei erau obligaţia să ne dea câte 100.000 de euro pe lună.

C. Hotărârea iniţială a fost anulată de Camera Naţională de Soluţionare a Litigiilor

B. Săptămâna viitoare, toţi jucătorii de la Pandurii vor fi liberi de contract. O să luăm jucători de la Pandurii liberi de contract. Am jurat că n-o să-l mai amân pe acest om

C. Domnul Borcea a crezut că, dacă şi-a depus fostul avocat la Comisia de Soluţionare a Litigiilor, va avea câştig de cauză. Noi nu am încălcat nicio literă de regulament. Dacă nici FRF nu ne va da dreptate, atunci vom accepta soluţia domnului Becali. De fapt, noi am şi cerut-o.


sursa: ProSport

Response to "Borcea: "Pandurii ni l-au propus pe Chiricheş, dar noi vrem să fie dezafiliaţi""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare